Nexus Dentalsmile

Laser Stomatologic

Cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE, situat în municipiul Brad, folosește cu succes tehnologia de ultimă generație a LASERULUI STOMATOLOGIC, oferind tratamente FĂRĂ ACE, FĂRĂ FREZE ȘI FĂRĂ DURERE!

Una dintre cele mai inovatoare metode în stomatologie pe care cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE o practică este LASER-UL STOMATOLOGIC PIOON H1 cu 45 de proceduri de tratament presetate, utilizat în cadrul tuturor ramurilor stomatologice, începând de la endodonție, protetică, estetică dentara și până la pedodonție (stomatologie pentru copii).

Laserul stomatologic este o tehnologie modernă care ajută la tratamentul diferitelor afecțiuni stomatologice și la îmbunătățirea esteticii (albire laser) cu ajutorul unor fascicule luminoase, astfel că pacientul se bucură de rezultate uimitoare fără nicio durere și fără vreun disconfort în timpul ședinței.

În cadrul cabinetului stomatologic NEXUSDENTAL SMILE medicul stomatolog, DR. CRICOVEAN-PFAU MIHAI , este foarte bine pregătit pentru a putea realiza tratamente moderne și de durată cu ajutorul tehnologiei LASER.

Pacienții care aleg cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE uită de frica de stomatolog și de disconfortul creat de:

-sângerările abundente și durerile din timpul manoperelor chirurgicale;

-sunetele stridente și stresante ale instrumentelor;

-durerea din timpul ședințelor de terapie.

Toate acestea sunt de domeniul trecutului!

Laserul stomatologic aduce multiple beneficii asupra modului de tratament, precum și asupra felului în care pacientul suportă intervențiile stomatologice.

Fără durere, disconfort, recuperarea este mult mai ușoară și teama de stomatolog începe să dispară!

Pe scurt, în ceea ce privește ședința de terapie laser pentru tratamente stomatologice, laserul aduce o serie de beneficii majore:

-este înlăturat zgomotul frezei, astfel că pacienții sunt mult mai calmi;

-nu provoacă nicio vibrație, astfel că disconfortul dispare;

-nu provoacă DURERE, scade nevoia de anestezie locală;

-reduce tumefierea și sângerarea gingivală.

Laserul stomatologic ajută la realizarea unor tratamente eficiente pentru pacienții care suferă de afecțiuni stomatologice diverse, utilizând o lumină laser.

Efectele uluitoare ale terapiei laser sunt spectaculoase chiar și atunci când vine vorba de tratamentul parodontozei, temuta boală care duce la pierderea dinților!

Cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE tratează eficient, rapid și sigur pacienții care suferă de boala parodontală, printr-o metodă minim-invazivă, ușor de suportat și cu efecte vizibile încă de la primele ședințe.

Totul grație tehnologiei LASER! Laserul stomatologic este prietenos cu cei mici, cu femeile însărcinate și cu proaspetele mame care alăptează !

Atunci când vine vorba de copii, părinții nu ar trebui să își facă absolut nicio grijă în ceea ce privește vizitele la stomatolog și realizarea de tratamente LASER.

O categorie aparte de pacienți este reprezentată de femeile însărcinate și de mamele care alăptează, deoarece în cazul acestora, anestezia nu este întotdeauna recomandată.

Laserul stomatologic este cel mai potrivit! Grație proprietății sale de a putea regla intensitatea în funcție de sensibilitatea pacientului, pacientele nu trebuie să își facă griji, tratamentele laser sunt nedureroase și nu au nevoie de anestezie!

Spre deosebire de stomatologia clasică, unde tratamentele și manoperele chirurgicale se realizează cu freza, implică efectuarea anesteziei, predispun la complicații și recidive, LASERUL STOMATOLOGIC aduce numai beneficii!

Tratamentele moderne sunt realizate cu laserul stomatologic în cabinetul NEXUSDENTAL SMILE și aduc numai avantaje, printre care se numără:

-laserul are un efect antiinflamator și epitelizant;

-confort si siguranță atât în timpul procedurii cât și după;

-recuperarea este mult mai ușoară după o ședință de terapie laser, grație proprietăților sale stimulante;

-nu există complicații

– laserul are efect bactericid, astfel că sunt minimizate riscurile de complicații și de recidive;

-nu provoacă DURERE;

-nu este necesară anestezia, avantaj major pentru femeile însărcinate;

-stimularea imunității locale, efectele benefice ale tratamentului laser fiind vizibile încă de la primele ședințe;

-rezultate menținute pe termen lung și tratamente de o calitate superioară. Ba mai mult! S-a dovedit că tratamentele stomatologice care utilizează laserul stomatologic au capacitatea de a vindeca întregul organism.

Laserul stomatologic se poate utiliza pentru a îndepărta anumite tumori benigne de la nivelul gingiei, bolții palatine sau de pe suprafața buzelor.

În cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE pacienții au parte de tratamente realizate cu laserul PIOON H1, totul fiind minim-invaziv, ușor de suportat și foarte eficient!

Laserul PIOON H1 este potrivit pentru tratamentul afecțiunilor țesuturilor moi (gingivale – gingivită și parodontoză, buze, mucoasă). Gingivita sau parodontoza pot fi tratate cu ajutorul tehnologiei moderne laser în cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE!

Pacienții care aleg cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE au parte de tratamente laser pentru:

-tratamente endodontice de sterilizare a canalelor;

-tratamente gingivale și parodontale care elimină bacteriile și biostimulează gingia;

-extirpări chirurgicale ale formațiunilor tumorale benigne fără hemoragie și durere;

-proceduri chirurgicale de descoperire a molarilor de minte neerupți;

-decontaminarea alveolei dentare în urma unei extracții, pentru a stimula regenerarea;

-estetică deosebită prin reconturarea gingiei;

-depigmentarea mucoasei orale pentru pacienții care au pigmentări gingivale inestetice;

-albiri dentare laser eficiente și fără efecte nocive asupra țesuturilor.

În cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE se realizează proceduri de înaltă calitate, utilizând tehnologia modernă.

Costurile procedurilor LASER în cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE variază în funcție de manopera realizată, în funcție de statusul clinic al pacientului și de tratamentul în sine. Astfel, în funcție de procedură și de problema pe care o are pacientul, se va realiza o consultație cu camera intraorală și se va efectua un plan complet de tratament ce va cuprinde toate detaliile manoperelor ce urmează a fi realizate, inclusiv costurile.

Cabinetul stomatologic NEXUSDENTAL SMILE pune la dispoziția pacienților cele mai avantajoase oferte ale tratamentelor cu LASER STOMATOLOGIC, încât aceștia să beneficieze de proceduri eficiente, calitative, non-invazive și cu multe alte beneficii pe termen lung. Uită de tratamentele dureroase și inconfortabile! Alege tratamentele moderne, de ultimă generație, realizate cu LASERUL STOMATOLOGIC!